Groene koffie ziet er niet heel smakelijk uit maar hij is wel heel goed te drinken. Toe nu toe zaten we op de woensdag na de raad altijd om half elf klaar om je op een kopje koffie of thee te trakteren, je vragen te beantwoorden of gewoon bij te praten over de Larense...









