Groene koffie ziet er niet heel smakelijk uit maar hij is wel heel goed te drinken.
Toe nu toe zaten we op de woensdag na de raad altijd om half elf klaar om je op een kopje koffie of thee te trakteren, je vragen te beantwoorden of gewoon bij te praten over de Larense politiek. Daar gaan we natuurlijk gewoon mee door want we willen graag weten wat er leeft. Alleen hebben we de dag van de groene traktatie verschoven. De groene koffie schenken we voortaan op de zelfde woensdag van de raad.
De volgende keer is dat dus op woensdag 27 mei en wel weer gewoon om half elf in de foyer van het Brinkhuis.
Van harte welkom en schuif gezellig aan!
(Komt 27 mei je niet uit dan worden de volgende kopjes dit jaar geschonken op 24 juni, 8 juli, 30 september, 29 oktober, 25 november en 16 december)

0 reacties